fjällbacka - midsommar !

Datum:2009-06-19 Klockan:12:23:02
Hejjsan !
tåg resan va plågsam igår !. Menmen. Skönt när man äntligen va framme iallafall. Åkte till fjällbacka igårkväll . Somnade väl vid ett inatt.
Vaknade vid tio (?) av att thelma väckte mig, åt frukost, nu sitter jag här. Idag är de midsommar och det regnar ! typiskt -.- .En midsommar i fjällbacka är något vi aldrig gjot förr . Och så blir de att lägga 7blommor under kudden `? ^^, haha ;) .
På söndag åker vi hem till ed igen, då får jag äntligen se huset som inte jag har hunnit göra än !, ska bli spännande, framför allt mitt rum.
Och vet ni vad !? ...nä tänkte väl de. Men på måndag kommer ellen med tåget !!! :D :D :D :D så himla kuul och jag längar så ! , ärligt talat så trodde jag faktiskt inte henne att hon skulle åka tåg själv redan på måndag, speciellt inte själv, men de va hon som kom på de ^^, hihi tur de , hon åker kl tolv från borås och är framme i uddevalla kl halv tre, då kommer jag och jocke och möter henne :)), bara hon får en bättre resa än jag ^^, haha, magknip är inte kul. Sen stannar hon tills fredag :).
Hoppas bara på fint väder i veckan så man kan sola och bada ! , det längtar man till ! <3

Ha en bra midsommar !

pussar :*, n.<3

Kommentarer
Postat av: sandra

svar: Nämen tack! :D

Datum:2009-06-19 Klockan:12:23:02
URL: http://sandraf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback