framme i tranemo

Datum:2009-06-26 Klockan:23:12:15

Hejjsan, blev inte att jag bloggade på tåget, men de va så jä*vla varmt på tåget ! :o fanns inte fläkt eller något så vi fick öppna fönster istället. lyssnade mest på musik och spelade kort på vägen till borås. Sen när vi kom fram åkte vi till knalleland, köpte ett linne och snabbt in till ekohallen för jag hade glömt min plattång i ed + att de är bra att ha en hos pappa också :), gissa vilken färg ? ;) haha ( se bilder nedan )
åkte till cleo en stund, hem till tranemo - handlade - hem och göra pizza . Nu sitter jag här.


linne från gina tricot, rosa/vit , 99kr

plattång från ekohallen, 349kr , roooooosaa ^^,


Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

sv. hihi okej :D

Datum:2009-06-26 Klockan:23:12:15
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback