härligt väder = ta kort ! (Y)

Datum:2009-06-27 Klockan:15:21:26
hejjsan.
idag vaknade man liite föör sent asså.. vaknade vid tolv, fast jag la mejj halv fyra,tänkte att jag skulle lägga mejj i tid men jonathan underhållde mig natt på msn ^^, .
Men idag har jag vart ute med mina syskon och pappa, spelat kubb och ngt annat spel, typ boul ? eller hur de nu stavas ? haha :), tog även kort som kommer nu ! :


we all likes to kiss tree :*


puss på våran syster ! :*




jag och syster min :)<3




idag har man på sig linne som köptes igår och ett par gammla jeans shorts från h&m och skor från förra sommaren - sko pilen








syskon<3


sådär , de va lite bilder från dagen :).
snart får jag en ny design :)).

ha en bra dag alla ! :*

puss,n.♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du, jag såg att du hade kommenterat i paow's blogg om löshår o det.



Man kan köpa löshår på thamahal (stavning?) Det ligger ungefär vid hötorget.

Det beror på längen , vilken färg och så. Alltså priset. Är man blond kostar det mer, är man brunett så kostar det lite mindre. Mitt hår jag köpte gick på 600. Det är ju lite billigare än det , men man ska ju köpa till klämmor också.



Hoppas du fattar =)

Datum:2009-06-27 Klockan:15:21:26
URL: http://naadyas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du tar tåget från gullmars och så är det bara några stationer dit. Det är stationen efter t-centralen.

Nja, jag är inte säker. För min kompis har också jätte blont och det fanns inte så blont som hon hade , så hon fick ta en lite lite mörkare. Men det såg ändå bra ut =)

Fast i din färg kanske det finns. Min kompis är nästan vithårig, därför ^^

Datum:2009-06-27 Klockan:15:21:26
URL: http://naadyas.blogg.se/
Postat av: charlotte

fint linne :)

Datum:2009-06-27 Klockan:15:21:26
URL: http://charlotteholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback