nattugglor och lata tonåringar !

Datum:2009-06-17 Klockan:20:51:50

Hejjsan !.
äntligen hoppas jag att detta inlägget funkar att publiceras, har försökt flera gånger men de va något som inte stämde riktigt innan, de funkade bara inte lägga in och jag vet inte varför. Men whatever, .
Somnade vid halv fyra inatt tror jag, alarmet ringde kl tio på högsta volym med baby goodbye med E.M.D , ringde typ 4 gånger, sara den sömntutan vaknade inte en enda gång av den :o haha. Sen ringde mamma vid elva och då gick vi upp, åt frukost. Låg i min säng inne i mörkret och bara latade oss, ja där va den dagen bortblåst. Fast kl fyra badade vi, sen gick sara hem vid fem, jag och pappa åkte till simhallen och solade, sen skulle pappa kolla på ett jobb .
Va hos mormor och hämtade mina solglasögon, fick veta en annan hemsk sak ;'((, berättar om de sen i ett nytt inlägg :/.
Nu sitter jag här. Imorgon kommer ellen :))<3 . Och förlåt sara att jag inte kommer till dig ikväll, hade verkligen vart kul att vara med dej igen, men jag orkar inte och du vet varför , och snart ni andra mina läsare ! ..

Pussar :*, n.<3





sara, hon köpte också en sådan tunika fast i blå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback