rösta på mej rösta på mej rösta på mej !! :D

Datum:2009-06-21 Klockan:23:21:31
vet ni vad ?
jag är med av de 6 finalisterna på carrosfashion.blogg. se  , !! :D
så gå in på
carrosfashion.blogg.se  och rösta på mej ! :D kom igen nu, låt mig bli hennes vinnare (aa)
hon presenterar finalisten på torsdag så låt de stå mitt namn !
och ni som även röstar går inte heller lottlösa, för 5 stycken av dom som röstar kan bli länkade i vinnarens inlägg, missa inte denna chans ! :D

rösta på mejj så blir jag verkligen super mega glad asså ! :')) skulle betyda jätte mkt, har alltid velat bli en av dem finalisterna och nu äntligen så får jag dt, känns toppen ! (Y) men de känns bäst om ni röstar på mej ! :))

puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback