segt .

Datum:2009-06-08 Klockan:21:36:47

hejj ! , en aning segt att gå upp i morse, men de funkade ;) .
va lite svårt att somna inatt , ellen sa efter typ en halvtimma " jag kan inte sovaa, jag hör fan mina egna hjärtslag ! " ,
jag - haha, jag kan inte heller sova .. 
tre sekunder senare så sov vi båda två ! :)) .
skolan idag va som vanligt typ . So läraren ville prata med mej, fattade först inte varför han ville prata med mej ensam .. men de va ju de där med att jag ska flytta, ja jag ska ju flytta 26mil härifrån upp till dals-ed , men jag flyttar inte för gott, min pappa bor kvar i tranemo :). Efter skolan gick jag och ellen hem till min pappa, åt och spelade kort. Sen badade vi ^^, sen tog jag bussen till amb och ellen åkte hem med hennes föräldrar. Sen har de inte hänt alls mkt .
Imorgon är de allaktivitetsdag i skolan, jag ellen och emelie ska paddla kanot, whis us good luck ! :D , jag vill inte trilla i iallafall :$ , mamma skrämde upp mig att de är väääldigt lätt hänt att trilla i, men vet inte om man ska lita på de du ;) , vi får väl se, de lär vi ju märka annars ;) .
Lägtar tills på fredag !! :D <3
men nu ska jag gå,

ha dt!<3, pussar ! :*


bilden är tagen i lördags .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback