lite om allt ..

Datum:2009-06-07 Klockan:10:40:03
Hejjsaaan ! , har inte bloggat varje dag de senaste. Har helt enkelt inte hunnit eller haft något att skriva om . Men helgen har varit toppen ! :) , tillbringade fredagen hemma hos mej med ellen och emelie fram till kvällen, lördagen blev en heldag hemma hos ellen ensamma :) och idag blir de heldag med ellen hemma hos pappa ensamma, hon ska sova hos mej. Helt otroligt ! , på en söndag liksom, men hallå de är ju inte vanlig skolvecka som kommer , eller hur? ;) , på fredag är de skolavslutning, jag flyttar. Men stannar nog i Tranemo den första veckan :)), just därför får vi sova över.
Har nyss ätit frukost nu, och funderar på om jag ska göra iordning mig snart ^^, vore ganska smart. Ellen kommer vid två-tre, kanske köpa pizza eller nått sånt ikväll .. ;D . Det suger att vara förkyld dessutom ! ;o , kan knappt andas med näsan ;s , haha vääldigt trevligt ! (Y) .
Och jag vet att min blogg ser ut som ett helvete, ful design, gamla bilder, fula färger, kan de bli fulare ? , näe tror knappast dt ! , jo jag borde ju göra något åt de, men jag har noll koll på hur man gör design :$ ohja jag suger på de .

Hoppas alla får en fortsatt bra dag, men min dag kommer bli bäst ! (?) :D pussar :*

( kommer även bilder snart när jag är inne på min sida på datorn, vilket jag inte är nu för tillfället ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback