...

Datum:2009-05-01 Klockan:16:43:34
Hejj.
igårkväll tillbringades kvällen/natten i fjällbacka hos lotta o dom i deras stuga, dt va kul :)), hoppade typ studsmatta på natten ^^,. somnade vid 02.00 . Idag har vi vart i huset och grejat och nu är även studsmattan uppe ! :)) , jag har lärt hampus ställa sej på fötter efter volten och har snart lärt thelma volt också (aa' så duktig jag äär (y) . Åt nyss magnum strawberry white, godaste glassen typ jue :D . innan när vi va på karlssons såg jag as snygga solglasögon ! ;o som jag typ måste köpa, de fanns i rosa,röd och gul (a' ), har ännu nyare bilder men datorn cpade innan så lägger in dom ikväll. nä nu ska jag hoppa studsmatta ;).

ha dt!<3,pussar :*

smeexiiii(a' snart är den miin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback