new information !

Datum:2009-05-22 Klockan:13:45:36
Hejjsan !
Orkar inte skriva om veckan, men jag kan ju säga att skolan har vart som vanligt, hemkunskapen alltid kul på tisdagar :). Gick bara till onsdag denna veckan, skönt de ! . Sov över med ellen onsdag til torsdag, alltid lika kul och alltid lika mkt flum :)) Vi va nere på sjön på kvällen, sov på altanen, doppade frukt i choklad <3 . Åkte sen till pappa på torsdagen, ellen åkte till olofsbo, syskonen åkte till halmstad med farmor och farfar. Så de blir bara jag och pappa i helgen, ganska skönt utan syskon ibland ;) .
Idag har de inte hänt mkt, Sen ska vi åka och sola och bada, sen grilla hos lena och dom :)).
Igår städade jag också och tjände pengar ! imorgon åker jag och pappa till borås ! :D <3

Ha dt!, puss :*

                                         jag är trött på att ha denna designen ! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback