seg segare nellie :)

Datum:2009-05-24 Klockan:20:15:48

Hejjsan !
Idag har jag vart enormt seg ! , först vaknade man vid 10.37 , åt frukost vid halv tolv, gjorde iordning mig kl två ! ;o knappt någon idé menmen .. åkte till lena och fikade, sen hem till farmor och farfar och äta, lämnade av syskonen hemma hos mamma, men jag stannar i tranemo en natt till eller två :)) . Handlade på ica och nu sitter jag i stort sett här ! :) . Jag har märkt att de går upp lite för bloggen nu även ifall jag har världens fulaste design men de kommer en mkt snyggare snart jag lovar ! :) . Invigde en del av mina nya kläder idag också, härligt ;) , haha. Imorgon är de ny skolvecka :(( , nejj usch vill verkligen inte ! , men de är inte länge kvar till skolavslutningen ! :D . På torsdag åker vi till liseberg också ! längtar dit en aning ^^, .
Ha en fortsatt bra kväll !
 Puss :*



tagen idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback