shit , what happened ! ..

Datum:2009-05-16 Klockan:17:44:24
Hejjsan ! .
ursäkta designen , jag saknar den andra ;( , hjälp mej ! .
Idag har vi vart på ikea, detta är inte min dag precis, Har vart hungrig och trött de mesta av dagen, tråkig är dagen också ! finns inget att göra här uppe i huset ! , alla bara grejar, helt tomt här inne, bara en massa verktyg .. inget finns att göra och snart dör batteriet till datorn också ! ;O .

Eftersom jag är vääldigt bra på att läsa/bevaka/kommentera andras bloggar , så skriv gärna till mig om du vill att din blogg ska få fler läsare/bevakare/kommentarer . Har du även tips på bloggar så skriv till mig ! :) .

Ha dt ! puss :*

new pic

Kommentarer
Postat av: Fredrica

jag vill! :D<3

Datum:2009-05-16 Klockan:17:44:24
URL: http://fhenningsson.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback