tisdag!

Datum:2009-05-05 Klockan:20:53:35

hejjsan. skolan idag va ganska seg, fick tillbaka biologitestet idag och de gick mkt bättre än vad jag trodde! :o, hahah hade inte ens pluggat i förväg eftersom jag hade vart sjuk och fick reda på att vi hade test samma dag som jag va tillbaka, menmen, de visar ju hur mkt kunskaper jag har utan att läst på ;) hahah. slutade två idag, men de va en ny busschaufför som sa att den inte gick ända till ambjörnarp, inte så konstigt han va ju ny och kan väl inte sånt -.- men vägrade tro på oss som ville åka med. Men jag han haffa upp stina och ellen så vi gick hem till stina. Gjorde inte så mkt men vi hade ändå kul :). åkte med trebussen hem. Har vart ensam hemma hela dagen nu, mami slutar nio.
I helgen blir de troligtvis röjj med stina i halmstad eller i tranemo? ;) HAHAH.
vill att mobilen ska komma ! .


Ha dt!<3,pussar :*


Kommentarer
Postat av: elina

haha en kompis gjorde det på mig, och det gjorde jätteont! hahaha men om man gör det hos någon riktig så gör det nog inte lika ont ska du nog se ;) hoppas det blir bra, och det är inget att vara rädd för haha :)

Datum:2009-05-05 Klockan:20:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback