sammanfattning

Datum:2009-11-01 Klockan:21:48:16

va hemma hos ellen innan, satt vid datorn, kollade gamla skolkataloger när vi gick i 4:an, 6:an och 7:an ^^ hahah! som man såg ut asså ;o, höhö.

nu är jag hemma och inte gjort alls mkt.
vill verkligen inte att skolan ska börja igen :( de enda som är kul är att träffa alla igen,
men tänk att gå upp tidigt, gå på 1000000 lektioner, skolmaten inte god så man är hungrig hela dagen,
man är trött, lektioner går segt, och de mest dåliga är att vi har bytt spanska tider så vi har inte lång lunch på måndagar och inget hål :O vi slutar kl två istället, blä ;s
finns inte mkt positivt av de..
menmen, ellen ska med mig hem imorn iaf efter skolan.

sammanfattning av mitt höstlov:

måndag: va hos mamma, gjorde inget speciellt, typ kolla på tv, film, satt vid datorn
tisdag: va hos mamma, gjorde inget speciellt, va hos min låtsas pappas mamma och åt våfflor på kvällen.
onsdag: åkte till uddevalla, tog hål i naveln, fikade sen åkte med tåget hem med syskonen,
 ellen va redan hos mig när jag kom hem, vi satt och snackade om maaassssooor och hon sov hos mig :)
torsdag: emelie kom, vi åt pizza sen åkte till stugan, gaaaleeet kul^^ sov där.
fredag: åkte hem från stugan, va med emelie, kollade på innebandy match, sen sov hon hos mig.
lördag: ellen kom, emelie åkte hem. cykla till ica och fika, sen simhallen, sen willys sen ica igen och sen hem,
ellen sov hos mig.
söndag(idag): följde med ellen och kollade på när hon övade några tjejer till lucian, sen hem till ellen,
va där och kollade i gamla skolkataloger.

yes, de va de. nu väntas bara jullovet :p.


bilden får avsluta


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos ! <3

Datum:2009-11-01 Klockan:21:48:16
URL: http://nelluun.blogg.se/
Postat av: Anonym

sötnos ! <3

Datum:2009-11-01 Klockan:21:48:16
URL: http://nelluun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback