ellen tvingar mig..ha-ha :(

Datum:2009-11-03 Klockan:19:28:20
hejsan, ♥

sorry för att jag inte bloggat så bra men jag har verkligen ingenting att skriva om typ.
händer knappt något speciellt, bara skolan som vanligt.

skolan idag va som vanligt, stackars småbarn som nyss hade haft bad och johan john och albin
snodde godis från dom^^ hahahah!
efter skolan tvingade ellen mig att va ute med henne och emil och sebastian ;o
de va fan askallt ute! och jag va sjukt hungrig eftersom skolmaten va äcklig.
hahah hon fick skylla sig själv att jag gick och gnällde på henne :)
men sen fick vi skjuts hem av pappa så vi åt äntligen när vi kom hem^^
sen kolla på tv och satt lite vid datorn,
imorn sover hon nog hos mig eftersom vi har sovmorgon på torsdag sen (Y)

puusss. ♥

Kommentarer
Postat av: Erica

Sjukt fin & bra blogg :)

gillar din designer & header :D

Datum:2009-11-03 Klockan:19:28:20
URL: http://eswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback