irriterande väder,

Datum:2009-11-18 Klockan:17:34:24
heeeeej, ♥

skolan va ganska..okej, om man räknar bort kemilektionen.
gick på någon mässa (stavning) innan,
så vi slapp ha vanlig engelskalektion,
de handlade typ om gymnasieval.
men efter skolan så hämtade saras morfar (?)
[tror jag de va :p] oss,
hon följde med mig hem, vi åt,
kollade på one tree hill, satt vid datorn,
sen gick hon hem för hon skulle på gymnastik senare.

världens jävla ruttna väder ute!
regnar och blåser heeeela tiden -.- deprimerande

pluuuuus att inte min jacka har kommit idag
som den skulle!?
:o
kommer antingen imorn eller på fredag,
snacka om irriterande, jag som väntat lix..

menmen, nu sitter jag här och väntar på ellen,
hon ska sova hos mig. imorn äre ju sovmorgon (y)

puusss, n. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback