jag gillar inte ordet m.å.n.d.a.g.

Datum:2009-11-16 Klockan:21:24:16
hejsanhejsan, ♥

livet leker, fint väder ut, inte alls kallt ute,
skolan är kul, inte alls mkt prov,
och jag längtar absoluuuut inte till julen!
*allt i sin ironi*
yesyes,

men jag gillar inte ordet måndag,
haha :)
hatar måndagar och tisdagar i skolan,
vilken synd att de är tisdag imorn då..

idag har skolan vart tråkig,
hann inte äta i morse
så jag fick stå mig till 12.40 :o
åkte iaf hem till ellen sen efter skolan,
vi satt vid datorn, sen ränsade hon sin garderob
och jag fick såååhäääääääääär mkt kläder!
galna unge,
hon gav mig fan hälften av alla hennes kläder^^,
hiho.
åkte hem halv nio,
nu sitter jag här och lyssnar på musik,
ska nu kolla igenom alla kläderna jag fick
o sen om de passa och sånt,
jag tror de är dax för mig att också kolla
igenom min garderob^^

men nu: musik på och checka kläädeeer!

puusss, n. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback