jävla meningslösa skit dag..

Datum:2009-11-12 Klockan:21:03:04
hejsan, ♥

skolan va tråkig och dryg.
efter skolan så hämtade ju farmor och farfar mig,
[ vi skulle ju hämta den där jackan..
men allt gick åt h e l v e t e !
först åkte vi iaf till gällstad och gick där lite,
köpte ett linne och mjukisbyxor,
sen åkte vi till ulrichehamn för att kolla/köpa den där jackan
men när vi väl kom dit så va den jackan helt.. konstig ;s
inte alls bra, så provade en annan men den va för stor.
så vi åkte till borås,
kollade först i stadium,
men där hade dom bara stora ;o
men dom hade en, men självklart inte i min storlek -.-
så vi gick vidare till inter sport,
men där hade dom bara stora eller för små
så gick vi till team sportia och där hade dom den jackan jag ville ha,
men den fanns inte heller i min storlek! :o
men han som jobbade där skulle ringa till företaget
och försöka få tag på den i min storlek.
sån jävla otur har jag -.-
+ att jag har haft magknip hela dagen,
va helt slut när jag kom hem,
hur jävla trött som helst,

och nu ska jag plugga 39 glosor tills imorn :o
på spanska dessutom -.-
och så ska jag hinna duscha,
och välja kläder tills imorn, hittar fan inget bra!.
så,
denna dagen kan dra och slänga sig i väggen.
S Ä M S T

puusss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback