kollat på gymnastiktävling..

Datum:2009-11-14 Klockan:16:38:36
hejsan,♥

kom nyss hem typ, eller ja jag kom hem för 1timme sen^^
har kollat på gymnastiktävling,
jag och ellen skulle gått upp 08.45 men vi va sjukt jävla trötta!
så vi gick upp 09.30 och vi skulle va där 09.45 för att få bra platser,
men sen när vi väl kom dit vid 10.20
(de började 10.30) så va de fullt överallt,
men så sitter sanna längst ner och vinkar att vi ska komma,
tur att hon hade 2 platser till oss! :)
och emellanåt hade ellen och sanna godiskrig
som bl.a jag blev inblandad i när jag fick godis i håret :p
och sanna satte sig i ellens tuggummi, HAHAHAH! :D
vi satt där och kollade från 10.20-15.15
ellen åkte hem sen

nu sitter jag här och lyssnar på världens bästa låt



från gymnastiken:

sanna ville sparka han i röven eftersom han satt i vägen :p
hahah


och ellen ville sparka dessa människor i röven
eftersom dom satt i vägen^^ hihho

kommer kanske fler bilder ikväll,
nu ska vi till lena (min fastet/gudmor) och elita (kusinvitamin!)

puusss, n. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback