lång tågresa..

Datum:2009-11-06 Klockan:22:06:56
hejsan, ♥

statistiken kanar neråt, jag förstår er,
bloggen är typ tråkig, har inget att skriva om typ,
bilder är jag dålig på att lägga in med,
videoklipp också.
hm.. får ta tag i detta kanske.

slutade 14.15 idag, skönt de :), jag hann träffa min bby innan jag åkte (Y).
drygast va när jag skulle byta tåg i göteborg för fick sitta och vänta i 1½ timme -.-
men ellens underhållande och roliga sms gjorde de bättre^^
och lite underhållande att sitta och kolla på allt folk som springer och massa :D hahah,
kom fram 19.15,
kom hem till mamma, åt, kollade på idol och nu sitter jag här.
helt klart bäst på idol är erik! andra plats så äre nog tove och mariette.

imorn spelar syrran match redan vid 9 typ :o
så lär få gå upp tidigt imorn.

hoppas ni haft en bra dag :)

puusss, n.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback