mkt bra dag :)

Datum:2009-11-27 Klockan:22:19:34
hejsan, ♥

skolan gick snabbt idag,
ganska soft dag dessutom.
biologi { äntligen byttt så vi slipper ngn jävla skit fysik! ]
spanska
hål [
i typ 2timmar ] råkade typ slå alla ;o hahah, andreas
tyckte vi skulle låsa in mig idag :D
lunch
svenska
- på svenskan fick vi tillbaka proven,
och om alla fick godkänt så skulle maria (läraren)
bjuda på fika. Och som tur va så hade ingen ig,
så vi fick fika :)
so -
ganska soft, jonte vägra flytta på sig
så de blev att jag fick sitta jämta han -.- hahah! :D
men kuuuul min mobil åkte i golvet p.g.a han (y)
matte - genomgång i 15min sen slutade jag, vid halv tre

eftersom att jag skulle till borås,
möta upp syskonen på centralen,
sen bada med elita också.
bada aslänge typ^^
va väl klara vid kvart över sju,
sen åkte vi hem.
och när jag kom hem så skrämde ellen mig
vid fönstret, heheh.

nu sitter vi här och lyssnar på musik,
ska strax äta glass eller nått :>

hoppas ni haft en braaa fredag (y)

puusss, n.  

Kommentarer
Postat av: jennifer

jaha ja! men du ska väll inte bli helbrunett hoppas jag :).. jag ska skaffa löshår sen, när jag har pengar o så till det!

Datum:2009-11-27 Klockan:22:19:34
URL: http://jjenniferks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback