my day

Datum:2009-11-17 Klockan:20:33:48
hejsan, ♥

skolan idag va så mkt som tråkig.
gick väl rätt snabbt på morgonen,
innan lunchen,
hade först spanska ( höll på att komma försent!
för sara va hos mig 08.02 ;o
eller ja vi kom 2min försent så de gjorde inte så mkt^^)
sen hål i 1timme,
sen idrott,
fast de blev ingen idrott för mig, ellen, saras och emelies del,
alltså vi hade idrottskläder,
men de blev ett..ehm, "litet" bråk mellan emelie och sara..
och jag kan säga att dom bråkar
sååhääääääääääääär mkt,
men ja de behöver vi inte diskutera^^
efter skolan följde ellen och emelie med mig hem,
vi åt och sen gick hela vägen till simhallen,
för att emelie och ellen skulle simma,
och jag får fortfarande inte bada än p.g.a navelpiercingen,
men jag satt o kolla på^^, hiho.
sen gick vi upp och kollade lite på gymnastik
sen åkte jag hem.
nu sitter jag här,
ensam hemma just nu.
men nu ska jag sitta och plugga ca 100 engelska verb,
tills imorn!,
gaaaah, kill me -.- ..

puusss, n. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback