prov imorn

Datum:2009-11-05 Klockan:18:38:46
heeeej, ♥

igår hann jag inte skriva mer, men vi kollade på en film som hette blonde ambition och den va bra, sen somnade vi vid elva.
idag va de sovmorgon så började 09.15 idag, vaknade upp med snö ute men under dagen så har nästan allt försvunnit fast att de har snöat nästan hela dagen.
skoldagen va tråkig.
efter skolan gick jag hem,
åt och sen pluggade ända fram tills nu, har nämligen biologiprov imorn.
och imorn åker även jag till mamma så får sluta lite tidigare imorn.
jag är kass på att lägga in bilder o.s.v dessutom.
ska strax duscha, sen kolla på tv och sen plugga lite till och sen sova.

hoppas ni haft en bra dag.

puusss, n.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback