stääädaaa

Datum:2009-11-05 Klockan:23:10:53

ätit, pluggat, suttid vid datorn, duschat, pluggat
och nu sitter här igen, yesyes de är de jag hunnit idag.
nu återstår bara att städa, inte så..eh välstädat i mitt rum nu precis^^
ligger typ kläder, böcker, smycken och papper lite överallt^^
maaassaa kläder ligger i mina 2 sånadär sackosäckar (?),
lite kläder ligger under mitt ena bord, lite kläder i ett hörn,
lite kläder i sängen, mitt bord är bombaderat av smink,
godis, papper, solglasögon, smycken
o.s.v
haha
:)
nej nu ska jag sätta på lite musik t.ex black eyed peas-I gotta feeling,
Eagle Eyed Cherry-save tonight, Erik hassle-don't bring flowers,
david guetta-sexy bitch och
städa!
sen sooovaaa!
imorn äre äntligen fredag! lovely ♥

sov gott så hörs vi imorn
:D

goooodnaaatt, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback