allt för idag

Datum:2009-10-06 Klockan:23:16:10
hejsanhejsan! ♥

inte mkt uppdatering idag inte :p, har helt enkelt inte vart hemma så mkt och inte hunnit.
skolan idag va tråkig förutom idrotten, eller innan idrotten klagade jag på våran idrottslärare för han trodde han hade gett oss ett papper om att vi ska göra en egen uppvärmning men de hade han inte :o hahah, så när idrotten börja så sa han
" nu har jag äntligen kopierat upp lappar till er eftersom nellie skällde på mig innan"
^^ snäll är jag (a) haha, men idrotten va faktiskt kul för en gångs skull + att vi är inne nu också :), hade badminton ( stavning?) och pingis, jag och ellen ägde ut alla på badminton :D
Efter skolan följde stina med mig till borås, men hittade inget av de jag sökte efter :o, så de blev bara ett par gulliga spännen med en blå rosett på, mat och godis sen åkte vi hem :),
hem till mig och inte gjorde alls mkt, sen gick hon hem.
jag åkte till farmor och farfar eftersom dom fixat et cykel till mig.
men nu är faktiskt jag så duktig och börjat plugga till spanskaprovet till fredag :o, fast de lär behövas eftersom jag har 3 prov framför mig på fredag -.-

jag och ellen slutar en halvtimma tidigare på fredag för vi drar med tåget till ed :D
+ att vi ska byta tåg i göteborg, undra hur de kommer gå egentligen ^^ aja vi kanske hamnar på helt fel ställe :O hahah! :D  men vi fixar de nog, vi är ju så smaaartaa *host* :D ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback