bloggtorka eller vad...

Datum:2009-10-26 Klockan:18:11:00
hejsan på er, ♥

förlåt för att jag inte skrivit något idag, men jag har inte orkar eller haft lust, har inget att skriva om känns de som. bloggtorka kan man verkligen säga! . sov ända till halv ett idag typ, gjorde inte ordning mig förens vid tre,
annars har jag faktiskt inte gjort någonting.
just nu är jag ensam hemma, halvkollar på ghost whisperer, de är ju skräckvecka på tv400 nu^^ hihi.
mimmi och lissie sover här jämte mig också, så himla söta är dom! :D
(mimmi och lissie är 2katter för er som inte visste de ;) )

jag har levt utan min mobil i 42timmar! :O
men nu har mammas kille äntligen hjälpt mig fixa mobilen så nu funkar den som vanligt! :D:D:D

vet inte om de blir att pierca naveln i veckan ;( mamma är en liten fegis som inte vågar ge sig in själv i uddevalla ;) hahah, hoppas de iaf, att pierca naveln har jag väntat på sen i maj!..

hoppas ni haft en bra dag,

puusss, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback