datorn vill inte de jag vill ibland :p ..

Datum:2009-10-22 Klockan:22:50:50
blä va jag blir irriterad på denna datorn ibland!
har fått skriva om samma text 3 gånger på bdb för den dampade,
fått skriva om en text på bloggen för de dampa
har fått koppla från internet 5 gånger för de dampa
har fått logga ut från msn 5 gånger för de dampa
har fått göra om en bild 2 gånger,
men sen dog datorn -.- hahah snacka om irriterande! :p
menmen, nu måste jag springa och ladda min ögonsten (mobil) för den dör snart :o hihi :D, måste bara öva lite mer på spanskan sen försöka sova.

sov gott,
och njuuuuuuut för imorn äre freeeedaaag! :D [ och sen höstlov, för vissa (?) ] ^^

avslutar med en bild jag gjorde om innan när jag inte hade annat för mig:


godnatt, ♥

Kommentarer
Postat av: Klaudia

fin design! ;)<3

Datum:2009-10-22 Klockan:22:50:50
URL: http://klaudiajasionek.blogg.se/
Postat av: daniella :)

du har så jäkla fin blogg nellie :D

och fin design !!

puss <33

Datum:2009-10-22 Klockan:22:50:50
URL: http://dzaata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback