konfalägret-text+bilder.

Datum:2009-10-18 Klockan:16:14:09
hejsanhejsan! ♥

nu är jag tillbaka igen! ;D har vart ett mkt bra läger!, roligare än vad man kan tro. igår så hade vi inte så mkt läsning om gud o.s.v, faktiskt inte så mkt som jag hade tänkt mig. på kvällen åt vi tacos, sen lite senare typ vid tio skulle vi kolla på någon film men jag och stina låg under täcket och skratta ^^ hihi, sen vid halv tolv blev nästan alla trötta. tillslut va de bara jag,stina,johanna,josefine och emma vakna, vi smög ut genom fönstret medans alla sov ;o ingen märkte oss eller vaknade, hahah! :D de va bara lite svårt att komma in igen genom fönstret men de funka. sen skvätte stina vatten och blötte ner hela hennes kudde (a),hihi. ledarna sa först att vi skulle lägga oss när filmen va slut typ vid elva men hallå på ett läger somnar man inte vid elva!? :o. men jag,stina,johanna och emma somnade inte förens vid fyra^^ fast den tjuriga tanten sa till oss 3gånger -.-. sen låg vi och gjorde massa skuggor i taket och kletade kajal i ansiktet x), hahah. sen somnade vi vid fyra. blev väckta klockan åtta! -.- snacka om att man va seg på att gå upp, han knappt göra iordning sig, åt frukost och sen va de gudstjänts och den va tråkig, sen fika och sen åka hem. natten va helt klart roligast! :D
stina,johanna och emma vi äger på att smyga ;) nästa läger får vi dygna ;p.

när vi kom hem så åkte vi till tif cupen men tranemo hade redan åkt ut så jag och stina gick hem till mig.
kollade på meangirls. hon har nyss gått hem, är ensam hemma, pappa lämnar av syskonen på tåget,+ att jag är extremt trött!

hoppas ni haft en bra helg! :>

bilder från konfan:

jag och stina ligger på golvet och skrattar :p

kommer inte ihåg vad vi skratta åt men ngt kul måste de ha vart ;p.


yummi


stina ville också halft va med^^


HAHAH! jag och stina under täcket medans alla andra kollade på film ^^


sara och ellen somnade tidigt xp


när emma skulle hoppa ut genom fönstret.


hahah! jag och stina, iskallt vare ute eftersom vi bara sprang i sockar ^^ [ och vi bjuder på en mongobild*


stina, jag, emma och johanna :>



puusss ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Filmen var slut fem i halv ett nellie ;).



Jag somnade inte tidigt jag somnade vid 4 (:

<33

Datum:2009-10-18 Klockan:16:14:09
URL: http://ellenakesson.blogg.se/
Postat av: saraemilia

Jag och Ellen somna aldrig ;)<3333333333333333333333333333333333

Datum:2009-10-18 Klockan:16:14:09
URL: http://saraemiliia.blogg.se/
Postat av: Josephine

jga somnade ju oå vid elva. jag somnade ju bara till lite innan ni gick ut och då när ni gick in då trode jag att ni skulle ut hah men snart är det läger igen och då ska jag inte sovaXD



men dette var ändå ett mycket roligt läger:)



p.s kan jag få ditt mobilnr och din msn?? (bdb pm)

Datum:2009-10-18 Klockan:16:14:09
URL: http://jossanstenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback