fredagsbilder om vi ska vara petiga,,

Datum:2009-10-03 Klockan:01:37:06
yesyes, rubriken har sagt sitt ^^, nu kommer de bilder från igår, eftersom klockan passerat tolv ;).

nellie innan skolan:

minen blev uschusch! :p

som sagt så hade jag extreeemt bråttom till skolan eftersom jag fick reda på i sista sekund att jag va tvungen att gå till skolan! :o, men jag hann precis till första lektionen(Y)

fredagskväll:

stina tog kort när jag räkna pengar :o, hahah! (a)

ssshhhhnyyggiiing! ;) höhöh.

anyways, sara sitter och kollar på män som hatar kvinnor, jag orkar inte kolla på den just nu eftersom jag sett de ett antal gånger redan och jag kan säga att den är inte alls lika bra som flickan som lekte med elden :o

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det har du med!:)<3

Datum:2009-10-03 Klockan:01:37:06
URL: http://linneaamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback