hemma idag..

Datum:2009-10-01 Klockan:08:29:04
godmorgon sweethearts! ♥

idag blire faktiskt ingen skola för min del, känner mig inte alls i 'form' ,vaknade med huvudverk, ont i kroppen, speciellt nacken och axlarna! så nej jag är hemma.
jag vet inte om jag har feber, men hoppas inte de för imorn äre fredag och då vill man ju va frisk! :)
de har hänt förr att jag mår extremt dåligt en dag och har feber och sånt, men sen nästa dag är man helt frisk, pratade med mammsen miin och hon sa att de kan vara kroppen som säger ifrån, what ever..
har nyss tagit alvedon, nu sitter jag i soffan med en filt över mig, dricker varm oboy (Y) men nu ska jag kolla på min stora kärlek :).


hoppas ni mår bättre än mig idag iallafall ;) haha,
ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejsan!

Kolla in den nya Twilight postern på min blogg, Hot or Not?



Kolla in min blogg som handlar om mode, kändisar, Robert Pattinson, SKOR, musik och väldans massa mer! Kramar Sanna på http://jarske.blogg.se

Datum:2009-10-01 Klockan:08:29:04
URL: http://jarske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback