iskallt ute!

Datum:2009-10-13 Klockan:20:48:05
hejjsaan! ♥

skolan idag va rätt seg + att de är sjukt kallt ute ;o speciellt idag!, men de som va positivt med denna dagen var väl att vii missade idrotten(Y) orkade verkligen inte med de idag, men istället för idrott vi skulle kolla på en dansk konsert, men den va kass men jag och ellen satt och pratade och skrattade åt lite annat ^^ haha :).
efter skolan följde stina och ellen med mig hem, vi åt och sen kollade på kallt byte ^^ hahah stina va extremt rädd! ;o :D sen gjorde vi inte alls mkt,
nu sitter jag här och nyss övat till 24 engelska verb som vi har tills imorn.
men imorn slutar vi två! (Y) + att ellen ska sova hos mig :) .

puusss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback