ni kan bara gissa vad jag ska göra imorn!...

Datum:2009-10-27 Klockan:13:41:32
hejjsaan, ♥

vaknade vid halv elva eller nått.
har inte gjort någonting typ :p, fick nya frida tidningen på posten så har kollat lite i den.
har inte ens gjort iordning mig än,
och ni kan bara gissa på vad jag ska göra imorn! :o...
mamma har ringt en piercingbutik i uddevalla så jag ska pierca naveln imorn innan jag åker med tåget hem! :o oh shit, jag är nervös men jag vill verkligen detta ju (a)
har suttit och kollat på videoklipp på youtube hur dom gör, de flesta säger att de inte gör ont, men de är nog olika tror jag. näsan och öronen gör iaf inte ont :p , hihi.
är hemma vid halv tio imorn kväll.

[ på torsdag blire att träffa tjejerna (Y) ellen,emelie och sara :) sen sova i en stuga ]

puusss, n, ♥

Kommentarer
Postat av: klaudia

jag tog hål utan bedövning för jag ville veta hur det känns & det gjorte bara lite ont, som öronen till ex. tyckte jag iallafall ^^<3

Datum:2009-10-27 Klockan:13:41:32
URL: http://klaudiajasionek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback