skolan gick snabbt ändå.

Datum:2009-10-16 Klockan:21:14:15
hejsanhejsan! ♥

dagen började bra, stina skämde ut sin inför hela skolan, hon gick med peruk och dom där fula kläderna (a) hahahah mkt mtk kul! :D idag började de även snöa! :o snöade jättemkt men de försvann nästan lika fort som de kom för sen regnade de.. skolan gick ändå ganska snabbt idag faktiskt, efter skolan följde jag med sara hem, vi bakade några kakor med smarties i ^^ sen åkte till fyndlagret och köpte lite godis :), sen skulle hon ha innebandy och då gick jag till nya hallen och kollade på stinas fotbollsträning :>jag följde även henne till willys en stund, sen fick jag skjuts hem av farfar och när jag kom hem åt jag, och nu sitter jag här^^, jag och sara tog även bilder innan men dom ligger på hennes kamera så visar dem senare ikväll.

hoppas ni haft en bra fredag! ;D

puusss,♥

Kommentarer
Postat av: erica

hahah okej:D<3

Datum:2009-10-16 Klockan:21:14:15
URL: http://ericasofiie.blogg.se/
Postat av: m'

tack :) stadium =)

Datum:2009-10-16 Klockan:21:14:15
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback