uppdateringen ser ut som den gör..

Datum:2009-10-08 Klockan:21:48:15
hejsanhejsan ♥

har inte vart hemma idag så de är därför uppdateringen ser ut som den gör för tillfället :p,
skolan va tråkig, efter skolan följde stina med mig hem, jag pluggade lite till fysiken och jag känner på mig att de ändå inte kommer gå bra!, spanska har jag med gjort men eftersom jag glömde ena boken hemma så får jag öva på datorn (en hemsida som vi kan träna på spanska) men sen typ vid fem åkte vi till gården i grimsås och jag fick äntligen träffa älskling (a)♥ sen åkte hem vid 18.15, stina följde med mig till simhallen för jag skulle sola, efter de åkte stina hem och jag hem till mig, läste igenom lite av fysiken och spanskan men känns som om jag fortfarande kan lika lite hur mkt jag än försöker öva -.-.
Nu sitter jag här och ska strax packa för imorn åker jag och ellen med tåget upp till mamma + att vi ska sluta en ½timme tidigare! (Y), måste även hinna duscha idag med.

puuusss! ♥

Kommentarer
Postat av: becka

ni är så söta tsm! :)

Datum:2009-10-08 Klockan:21:48:15
Postat av: Marcus

Bara massa text. Nu får du gottgöra oss och trösta oss med massa söta egobilder bara för det =P

Datum:2009-10-08 Klockan:21:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback