borås, - hatar min mobil !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O

Datum:2009-09-18 Klockan:20:25:04
hejjsan ! ♥

skolan idag va dryg, man ville bara sluta så att man kunde komma hem och ha en hel helg framför sig.
Efter skolan gick jag hem och åt snabbt, sen cykla sara och jag ner till fiket och fikade, sen kollade på klädstället, skoaffären och sen nydéns för att köpa godis ^^, pappa kom och hämtade mig, och ellen kom och vi åkte till borås för att hämta mina syskon, jag och ellen gick till knalleland medans pappa väntade på att dom skulle komma med tåget ^^, köpte lacktights, en tunika och ett smalt läderskärp.
sen åkte vi hem. nu sitter jag här och jag HATAR min mobil för jag kan inte skicka sms till vissa personer !!!!!!!!!!!!!!!!!! :O:O:O:O:O jag får daaaaaaaaaaaaamp på min mobil !, har stängt av den 4 gånger men inget hjälper, cp idiot mobil -.-  ..

ha en bra kväll,♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback