" i wanna dance with somebody "

Datum:2009-09-28 Klockan:19:45:12
kollade ju som sagt var på saras gymnastik, fast inte hela tiden :p, träffade stina där också så jag va med henne, vi gick till willys och köpte lite godis och sånt, sen kollade på gymnastiken.
vid halv sju åkte jag med sara hem igen.
nu sitter jag här och väntar på att idol ska börja ^^,

bilderna är tagna idag av sara i skolan när jag dansa till " i wanna dance with somebody" med mitt paraply :D:D hahahah!



sara sa att hon skulle hämnas på mig imorn på hålet :(, hahah, bara för jag la ut videon när vi dansa ;) så jag får väl ställa upp till att köra min " i wanna dance with somebody" ;D hihih.


Kommentarer
Postat av: saraemilia

HAHA okay;D<333333333333333

Datum:2009-09-28 Klockan:19:45:12
URL: http://saraemiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback