min dag

Datum:2009-09-09 Klockan:17:56:31

hejj på er ! ♥

skolan idag va helt okej typ. men imorse trodde jag att klockan stod på 07.47 så jag fick panik och flög upp ur sängen och började göra iordning mig typ, men när jag sen kollar på klockan igen så va den ju bara 06.47 -.- , så jag gick och la mig igen :D hahah, fast skulle duschat men hann inte de för råkade ju somna om igen och vaknade sen tio över sju, hann inte äta frukost men hade ju hemkunskap första lektionen och sen hål (Y) .
efter skolan följde stina med mig hem, hon äa galen, och då menar jag verkligen galen på att skjutsa på cykel ! :o hahah ! , vi åt, spelade kort och cykla ner till kiosken och köpte godis, sen skulle hon hem.
men snart kommer ellen till mig för hon ska sova här ! :D har ju sovmorgon imorn, och pappa ska snart på föräldrarmöte .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback