satt och tänkte på ...

Datum:2009-09-04 Klockan:19:00:23
ellen har typ nyss åkt hem och jag är ensam hemma för pappa är i borås och hämtar syskonen på tågstationen.


jag satt nyss och tänkte på att senast jag och ellen sov hos lena va samma dag som skolavslutningen, jag och ellen va ute och cyklade på kvällen, de va regnigt väder, vi stod på bryggan vid tranemosjön,
vi stod där och pratade och skrattade om massa saker.
de jag ville komma fram till är att när vi stod där sa vi en massa saker som t.ex " ååh de här kanske är sista gången på evigheter som vi står här tillsammans " , " de kanske är sista gången på länge jag skjutasr dig " , " de kanske är sista gången på länge vi sover över "
" tänk så är vi jätteblyga för varandra nästa gång vi ses !? "
ja typ sånt stod vi och sa, den tiden då alla va inställda på att jag skulle flytta. men tänk hur allt kan förändras så snabbt :). ellen nu behöver vi inte tänka så mer ♥ .

klicka här för att komma till ellens blogg

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du vara själv

Datum:2009-09-04 Klockan:19:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback