fin dag

Datum:2009-09-01 Klockan:22:54:11
godkväll ! ♥

efter skolan gick jag sara ellen stina och ida och fikade på fiket, sen cykla vi runt, stina skjutsade mig och ellen, på vägen hann de hända lite saker som t.ex stinas väska trillar av, sen åkte den in i hjulet :p haha, men vi stanna vid tranemosjön och doppade fötterna vid bryggan, låg på bryggan och pratade och lyssnade på musik, stina skämde ut sig för ett fotbollslag :p men de behöver vi inte dra upp här x), va säkert vid sjön i en timme. sen cykla vi till hallen och kolla på en innebandy match, sen hem till mig en stund sen cykla stina hem och tillslut va de bara jag och ellen kvar. sen kom linn vid sju och fixade mitt hår ! :D blev bra ( men berättar mer i ett nytt inlägg ) .

hoppas ni haft en bra dag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback