heelt sluuuuut

Datum:2010-04-06 Klockan:20:19:50
I'm home!
yes nu är jag hemma, eller a har vart hemma i en halvtimme typ^^.
sjukt mkt folk i ullared idag ;o köpte bara en t-shirt och en plattång.
efter de åkte vi hem till min kusin som fyller 4 år idag :)
och nu är jag hemma, sara kommer strax också (y).

föressten, jag förstår att alla gamlingar, eller a såna som
' lägger-sig-tidigt-och-går-upp-tidigt - människor blir mega trötta! :o
som min mamma t.ex ;) haha. ( sorry mamma va bara tvungen :) vet att
du läser, men de passa bra på dig tycker jag allt. )
för själv skulle jag kunna somna när som helst känns de som ;o
har växtverk eller nått sånt i benen och armar, eller a de känns som växtverk.
helt sluuut.
yesyes, nu ska jag äta.

                                   puusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback