sunny day.

Datum:2010-04-03 Klockan:14:53:54
Hejsan *

somnade med mobilen i handen inatt igen, vaknade 05.30 av att mobilen va borta.
så hade den trillat ner under sängen -.- haha.

vaknade av att mamma väckte mig.
gjorde iordning mig, åt och sen åkte vi till marknaden.
hittade typ ingenting förutom lösnaglar och en penna, mina försvinner
hela tiden^^.
kom hem nyss typ. ska ta o fixa till mig lite sen, ska ju bort ikväll.
ska försöka ta lite bilder som jag kan lägga in, känner att de behövs.
inte bara massa text.

ha en bra dag.

                       
puusss. ♥

Kommentarer
Postat av: KATRIN "ROSA BLOGGEN"

[email protected] <3

jag var H&M men det fanns inget, ska spana in hemsidan sen, tack!:D<3

Datum:2010-04-03 Klockan:14:53:54
URL: http://ishaake.blogg.se/
Postat av: BRUDARNA FASHION

Hejsan!

Vi brukar inte göra designer i vanliga fall.

Men om du vill kan vi nog fixa det!

Skicka ett mejl till oss ivkäll med det du vill ha med och vilka färger som är intressanta så ska vi nog fixa det :D

Datum:2010-04-03 Klockan:14:53:54
URL: http://brudarnafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback