sommar minnen ♥

Datum:2010-04-03 Klockan:17:21:55
nyss suttit och kollat igenom massa sommabilder på ellens blogg
( tycker hon är värd en länk fastän att hon aldrig uppdaterar typ ;] )
kollade även tillbaka på min.
åh va man saknar sommar!

juni:





den veckan då du kom till mig i ed.
då vi tog vara på tiden så gott vi kunde tillsammans, vi trodde vi knappt
aldrig skulle ses mer. att jag skulle flytta. men nej, så blev de inte tillslut.^^


jocke friade till mamma en sommarkväll i fjällbacka uppe på bergen.


juli:


i olofsbo. målade/skrev i sanden med ellen och sara.


ännu en kväll i olofsbo. ♥


jag och sara hade täcke/kudd krig en morgon. haha.
åh saknar veckan när vi va ensamma i olofsbo..


jag och sara tillbringade några dagar/nätter med varandra.
bada i sjön, shoppa, va ute, sena varma sommarkvällar, kolla på twilight
fyra gånger, haha. ♥


åkte båt till danmark.


tillbringade några dagar/nätter i fina fjällbacka.

augusti:


jag och lollo tillbringade några dagar tillsammans :).


tillbringade en ganska stor tid med en kompis..
avslutade sommarlovet med att jag flyttade tillbaka till pappa^^,

långt inlägg. men va bara tvungen.
jag saknar

_______________________________________________________

nu måste jag dra!
hörs ikväll/imorn.






Kommentarer
Postat av: Katrin "rosa bloggen"

Sv: okej §

fina bilder:D

Datum:2010-04-03 Klockan:17:21:55
URL: http://ishaake.blogg.sse
Postat av: BRUDARNA FASHION

SV: Härliga bilder!

Släng in ett mejl till oss och det skulle underlätta mycket!

För att skicka ett mejl kolla till vänster i menyspalten och titta under KATEGORIER. Det är bara vi som ser mejlet!

Vi tackar på förhand! :D

Datum:2010-04-03 Klockan:17:21:55
URL: http://brudarnafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback