lovely friday !

Datum:2010-08-20 Klockan:17:00:16
Heeej!
skolan idag var mycket bra. hade egentligen inte behövt idrottskläder
för vi bara snacka betyg och sånt, jag ska ha mvg i det ! höhö
fick även reda på att vi har långt hål på fredagar
och slutar tidigt på tisdagar (y)
när jag kom hem dammsugade jag mitt rum, men när jag ändå var igång
så dammsuga jag resten av lägenheten också, heheh :)
intressaant verkliigen.
menmen, nu sitter jag här och ska strax till fyndlagret och sen möta upp mina syskon
på tågstationen !

dagens:




hoppas ni haft en bra dag :).


Kommentarer
Postat av: Johannahtuolja

Nu har jag en vinnare i veckans blogg. Kika in, och kolla om just du vann! =) Ha en bra dag!

Datum:2010-08-20 Klockan:17:00:16
URL: http://johannahtuolja.blogg.se/
Postat av: Anonym

var har du köpt skorna du har på dig på första bilden?

Datum:2010-08-20 Klockan:17:00:16
Postat av: Liloh

ja precis :)

Datum:2010-08-20 Klockan:17:00:16
URL: http://liloh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback