you are my hero babe.

Datum:2010-08-11 Klockan:13:51:07

Godmorgon ! typ..
usch jag är sämst på att gå upp i tid!, menmen, jag får skylla mig själv :).
ett vaknade man av att man får sms, tuur de.

Fick nyss reda på att sara kommer hem idag istället för imorgon! :D
iiihih hon räddar resten av veckan!
annars ser mina dagar ut såhär; går upp vid tolv-ett,  sitter vid datorn, lyssnar på rix fm,
gör iordning mig vid tre, äter, sitter vid datorn, smsar, kanske åker typ till affären,
kollar film/tv, sitter här, sova.
huur boooring?! myyyyckeeet.

men jag ska strax slänga på mig kläder (ist för pyamas shorts och amanda jensen tröja ;))
ta något att äta och sen dra ner till shine och sola.
och sen leka med sara :D. 
och imorn blir de t-kvällen med sara hoppas jag, sen sover jag hos lena för att sedan
vara barnvakt åt elita på fredag :).


en random bild. mina ben ser otroligt bruna ut :o hihi.

ha en fortsatt bra dag! :)

                              jag tänker inte fråga dig en massa saker mer.
                              nu är det din tur. upp till bevis..


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Helgmarknaden JJ-market är asbra! :-)

Datum:2010-08-11 Klockan:13:51:07
URL: http://gaymasen.se
Postat av: MLUNDQVISt

sv: Jo jag har varit i Berlin ;) Jo mitt har varit bra det med. Samma här, har inte träffat så mkt vänner för när jag är hemma är dom inte hemma haha! Annars ganska okej :)

Datum:2010-08-11 Klockan:13:51:07
URL: http://mlundqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback