i'm home bitches!

Datum:2010-08-06 Klockan:18:39:41
I'M HOME !
okej, jag kom hem vid fyra.. men jag har vart ute och flängt :).

men igår drog vi in till varberg, gick på stan och gick runt lite bara.
sen åkte vi och åt. var tillbaka i olofsbo vid nio kanske.
så vi drog ut och cyklade en sväng, mötte en del snyggingar, men sen
hitta vi inte dom :( hihi.
men vi cyklade hem en snabbis och bytte om till varmare kläder sen ut igen,
fast med en cykel, så ellen fick skjutsa mig.
vi mötte upp stina och greta vid glassbaren, gick hem till nåra killar tillslut,
fast sen blev dom osociala. så de slutade med att det bara va vi tjejer kvar typ.
kom hem lite efter tolv igen.

Idag trodde man att vi skulle orka upp kl 09.00 för att köpa frallor.
men nääää, gick upp efter tio^^.
städade och massa sånt. åkte mot ullared, där det va huuur mkt folk som helst.
men ingen kö in till gekås som tur va. köpte mest bra-att-ha-saker :D.
när jag kom hem åkte jag och pappa och kollade på en säng.
men nu sitter jag iaf här, och ikväll händer typ inget speciellt.

haft en mkt bra resa med ellen framförallt! :)


dt jag fick med mig ifrån ullared.
- skärp
- två iphone skal
- anteckningsbok
- handspegel

p u s s !

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Fint skärp :)



SV; Jaa :D

Datum:2010-08-06 Klockan:18:39:41
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: ASIAT

vad har du gjort idag då? :)

kramkram!

Datum:2010-08-06 Klockan:18:39:41
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: aeel

snyggt"!:D

Datum:2010-08-06 Klockan:18:39:41
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback