DAG 04 - det här åt jag idag.

Datum:2010-12-04 Klockan:20:44:55
..Bland de tråkigaste man kan skriva om enligt mig, jag menar, vem bryr sig om vad jag äter?
hahah..
menmen.. jag ska försöka få ihop detta..
Jag började med att äta frukost som bestod av macka med julskinka på och té, första gången jag äter julskinka
för i år dessutom !
framåt dagen firade vi ju min syster och då fikade vi massor med olika, jag fikade bl.a. lussekatt och tårta.
ooch nu på kvällen har jag ätit klyftpotatis med kött och kantarell sås,
pluuuuuus  nu: choklaaad.
lalalaaa va intressant va ?!?! :D:D .. näe inte de minsta.

Jag är verkligen inte en sån människa som tänker på vad jag äter, jag äter det jag är sugen på eller det som finns.
fast jag äter inte allt, jag hatar t.ex. blodpudding, fiskbullar, spenat, lök.
Jag kan komma in i vissa perioder där jag är sugen på samma maträtt hela tiden, ett tag kan det vara pannkakor,
någon annan gång bara rostade mackor. just nu så är jag inne i en preiod där jag är sugen på cheerious, det är
flingor för er som inte visste det :) men annars så vet ni det nu ;d. haha, yummi på det jaaa.
Ibland kan jag vara hungrig typ hela tiden, går och små äter lite då och då, vilket kanske inte är bra det heller,
men jag förbränner mat väldigt snabbt vilket gör att jag är hungrig oftare, jag kan t.ex. äta och äta men det sätter
sig inte på kroppen. ja, lite svårt att förklara men jag har iallafall försökt. :)


XOXO
/
n

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

igger kollar på tv bloggar :D

dudå??:)

Datum:2010-12-04 Klockan:20:44:55
URL: http://josefingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback