DAG 06 - min dag.

Datum:2010-12-06 Klockan:21:59:50
Yees, min dag brukar ju vara det jag skriver om på bloggen (?) fast nu ska
jag iallafall skriva mer i detalj.
Började iallafall med att klockan ringde 06.20, fattar inte varför jag ställer klockan så tidigt?!
när jag ändå snoozar till klockan 07.00. haha hm en vana kan jag tänka mig :).
Klädde iallafall på mig, fixade iordning mig, gick till skolan med sara, gick till cafeterian.
Började dagen med klassråd, sen matte, so och jag blev klar med mitt arbete (y) fick iallafall
ihop det till 1424 ord tillslut, det lät lite sådär jobbigt i början när vi började med detta arbetsområde
men det gick kanon (y) sen hade vi svenska och seeeen slutade jag för dagen!
slutade 12.00 . Mormor skjutsade in mig till Borås till tandläkaren,
jag säger jaga..JAG HATAR ATT GÅ TILL TANDLÄKAREN! vilket jävla jobb..
Men innan dess så åt vi på Thai silk, bästa stället man kan äta på tyyyp ;d, stackars mamma som
älskar den maten och hon har inte ätit där på nästan ett år, heheh.
Men efter att ha ätit och gått på tandläkarbesök så gick jag lite i affärer en stund,
hittade massor med fint, synd att man inte va typ riiiik. Köpte iallafall en tröja på gt (den nedanför)
(klicka på bilden för att se den större)
Åkte från stan vid fyra och hoppade av i Limmared och va med isak en stund, vi kollade på film och tv.
Åkte hem halv åtta, kom hem och åt kvällsmat, tittade på ung&bortskämd <-- favoritprogram!
Jean-Pierre skulle inte åkt!!!!!! :( :( :( Karolina skulle åkt..euuuw..
Sen ville pappa att jag skulle följa med han till ica och köpa en ny kaffekokare, så bara att hoppa
i mjukisbyxorna och åka med. Fick iallafall med mig frida-tidning och läkerol päron/lakrits.
Ooch nu sitter jag här. Ska ta och kolla igenom lite på svenska provet som vi har på onsdag,
och spanska prov på fredag, måste seriöst ha mvg på det :o mitt mååål, heheheh.
läsa lite frida och kanske duscha och sen sova :D.

haha japp. anledningen till varför jag inte brukar skriva om min vardag så detaljerad som nu
är för att det egentligen inte är så intressant i längden.




XOXO
/ n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback