DAG 13 - stunden då jag mår som bäst.

Datum:2010-12-13 Klockan:20:52:26
jaa...Stunden då jag mår som allra bäst är nog då när jag umgås med
mina närmsta vänner, ellen, emelie och sara.
Som t.ex i helgen då vi alla åkte till Borås och julhandlade, sen åkte hem till mig
och bara satt och prata i flera timmar om allt mellan himmel och jord.
Att bara kunna sitta och prata om exakt allt, skratta så tårarna rinner med dem bästa - det är nog
den bästa stunden! :)

bilder från i lördags:



hahahah! älska bilderna :D


Sen mår jag grymt bra när det är sommarlov, speciellt om jag befinner mig i Varberg.
Varje sommar i alla år så har jag alltid varit i Varberg en tid. Jag älskar den staden.
Att bara komma dit, slappna av, sola, bada, shoppa, bara gå i den vackra staden - ja allt,
betyder så mycket för mig.
I den staden ska jag någon gång i tiden bosätta mig i.

nora och thelma för några årsen i varberg.


mamma (och en liten del av mig) i varberg för 2 ½ årsen.




Även den tiden i somras då jag, mamma, jocke + syskonen var i Fjällbacka kändes
så grymt bra.
Fint väder varje dag, sola och bada i näst intill blått vatten, inga måsten, fina människor
att umgås med o.s.v.
Att varje kväll lägga sig i någon av dem alla sängar i den lilla stugan och känna att solen har tagit,
dagen har varit underbar, och sen veta att man vaknar upp till ännu en fantastisk dag.





Jag saknar allt detta, - sommarlov, varberg, fjällbacka - det är då jag mår som bäst.


XOXO.
/n



Kommentarer
Postat av: aeel

sv; ja de är kul att ha en sån:)))

Datum:2010-12-13 Klockan:20:52:26
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: aeel

sv; jaa haha :D fast dom är ju dyra såklart.. iaf om man betalar själv som jag gjorde ^^

Datum:2010-12-13 Klockan:20:52:26
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: Amanda - prettyminds

vart i varberg brukar du vara? :)

Datum:2010-12-13 Klockan:20:52:26
URL: http://prettyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback