DAG 15 - mina drömmar.

Datum:2010-12-15 Klockan:20:19:18
Jag är nog som de flesta, drömmer om att bli rik, leva lyx o.s.v.
Men om vi ska ta mer "jordnära" drömmar, om ni fattar ;p.
så drömmer jag iallafall om att lyckas i livet, klara mig igenom skola, utbildning,
få ett bra jobb, skaffa familj, trivas där jag bor.
Jag drömmer också om att bo i Varberg, att kunna dansa, har alltid viljat gå på dans,
alltid viljat lära mig och bli bra på det, att kunna stå på en scen med en grupp och dansa
för publik, visa vad man lärt sig, visa vad man blivit bra på, visa att man utvecklas hela tiden,
tillslut att kunna känna sig vig, och framför allt, visa vad man brinner för och älskar.
Ibland ger jag upp, och oroar mig för framtiden. Jag vet inte riktigt varför..
rädd för att misslyckas med utbildning, ekonomi och allt shit som har med pengar att göra.
Att klara att bo ensam och sköta allt själv. Men jag tar en dag i taget, gör mitt bästa och kämpar
för något jag vill. Jag vet vad jag har att kämpa för, och jag vet vad jag själv har att sträva efter.
Jag drömmer också om att jobba som stylist, antingen inom makeup eller kläder.
Det finns så mycket som jag vill hålla på med i framtiden, klart hinner man inte med allt och
sina planer just nu hinner kanske att förändras i framtiden.
Men detta är mina drömmar just nu. :)





XOXO.
/ n


Kommentarer
Postat av: aeel

sv; hahaha passa rynkor näru blir stor!!!:D

Datum:2010-12-15 Klockan:20:19:18
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback