fräscht.

Datum:2010-12-28 Klockan:13:04:29
Nu så är jag hemma igen efter ett par dagar hos mormor med mamma o.s.v.
Har tagit igen allt jag missat på fb och bloggar nu, fan hemskt när man inte hänger med :( :(,
heheh ookej inte riktigt, men näääästaan.

sen kommer emelie till mig, saknar att inte umgås med vänner så det ska bli döö nice.
Visste ni att förra jullovet sov jag över med kompisar heeela jullovet förutom en
natt och det var sista natten på jullovet..hahah sjukt!
Ska hoppa in i duschen nu, inte bokstavligen.. men ah ni fattar :D .
sitter här helt ofixad, äckligt tovigt hår, fräääscht.. verkligen. next: take a shower ♥



finaste ♥



-

I was born enough to be the girl who always gets caught up in bullshit. why ?????
tell me sometime when you are completely error free.
Sometimes I would just go away, bury me, but I know that nothing is solved then.
I can not. I have to. I know what I want. I just have to do it in a nice way.
.

PUSSS .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback