fullbokad, jaaa. !

Datum:2010-12-11 Klockan:00:44:51
Har inte haft någon tid till att blogga på hela fredagen så gör det nu på natten,
faaaast jag borde verkligen sova..

Men skolan gick snabbt, fredag liksom?! :D ♥ fan, spanska gick väl - dock va de typ 2-3
jag inte kunde av 86 men ääääässh, och matten blev godkänd. phuuuu.

Efter skolan gick jag och emelie och solade, sen hem och sen hem till sara
och va där med henne isak och emelie.
Sen vidare hem till mig med sara och emelie, satt och prata hela kvällen i köket med
massa mat på bordet, haha.
fast emelie åkte hem vid halv elva och sara vid tolv.
så nu sitter jag här och ska alldeles strax sova. en dag imorgon med som inte är riktigt
planerad, åh hatar att stressa..
Jag, ellen, emelie och sara ska iallafall försöka ta oss till borås imorgon och få tag på julklappar,
synd bara att jag känner mig sååhääääär fattig..fanfanfan. min utväg stavas p-a-p-p-a ,
hiho, fjäsk* :)


torsdags-





GODNATT PÅ ER SWEETIES.




Kommentarer
Postat av: Eva

Ja suck... jag måste också ge mig iväg och köpa julklappar. Av någon konstig anledning så hittar jag mest julklappar till mig själv när jag ger mig ut och handlar :-))

Datum:2010-12-11 Klockan:00:44:51
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback